16 Haziran 2010 Çarşamba

Hello hello baby.

öncelikle sevgili bloguma selamlarımı sunarım.yazmaktan pek haz etmesem de yazıyorum kıymetimi bilin.ıvır zıvır ıvır zıvır.saçma sapan rüyalar görmeye başladım.tatilin etkisiyle rutin salaklığıma dönerken film,müzik ve kitaba ağırlık veriyorum.entellerin mıhteşem merdivenin ilk basamağında dikilmeye ant içtim falan felan.afakaanlar basarken birazdan izleyeceğim funny people adlı nadide eseri arıyorum.cehenneme gitmiş olacak ki göremiyorum.bu arada "spoiler mı her ne haltsa ondan"sabah kalktım.babalar günü hediyesi aldım dedemlere.tshirt aldım gömlek aldım.onu aldım bunu aldım eve geldim.başım ağrıyo,belim ağrıyo.asabım bozuk.
uf neyse gidiyorum.bu yazıya devam edersem toplu intihar tetikleyicisi olcağımı hissediyorum.
GAGA hep sizinle olsun.Telephone eşliğinde huzurlarınızdan ayrılıyorum.

*Fuck this shit man.Let's go party!

2 Yorum:

saat: 16 Haziran 2010 04:57 , Blogger nimueh. dedi ki...

vay vay mini mi gelmiş anneeeğm :D
entel olmak gereenk tabi çok gerenk formdan düşmemek gerenk :D
izle bakalım fani pipılını ben de şimdi indircem *-*
üptüm.

ha şey bi de bloguma yorum çak kırarım kafanı.

 
saat: 16 Haziran 2010 07:13 , Blogger minola dedi ki...

"yeni yetme la bu" kısmını çok görceksin :P

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa